مقدمه:
شرکتهای وارداتی تجهیزات پزشکی بعد از واردات تجهیزات و ملزومات پزشکی شاید به این فکر بیفتند که علاوه بر فروش کالاهای وارداتی خود،کالاهای وارداتی شرکتهای دیگر را نیز توزیع کنند.اینکار شدنی است به شرطی که کالاهای دیگر شرکتها جز کالاهای سرمایه ای نباشد.
مدارک و مستندات لازم برای شرکت توزیعی :
1.اساسنامه شرکت
2.روزنامه رسمی آگهی تاسیس شرکت
3.آگهی تغییرات شرکت
4.اجاره نامه رسمی طبق قوانین جدید
5.معرفی مسئول فنی توزیعی با رشته مهندسی پزشکی برای انبار توزیعی
6.کارت ملی و شناسنامه مدیرعامل
7.مدرک تحصیلی مدیرعامل
مدارک و مستندات شرکت وارداتی:
1.اساسنامه شرکت
2.روزنامه رسمی آگهی تاسیس شرکت
3.آگهی تغییرات شرکت
4.اجاره نامه رسمی طبق قوانین جدید
5.معرفی مسئول فنی واردات با رشته های مرتبط با محصول وارداتی مطابق با آیین نامه اداره کل تجهیزات پزشکی(رشته های مهندسی پزشکی،برق،مکانیک،صنایع،علوم آزمایشگاهی،فیزیک،زیست و….)
6.کارت ملی و شناسنامه مدیرعامل
7.مدرک تحصیلی مدیرعامل
8.کارت پایان خدمت مدیرعامل
9.گواهی امضا مدیرعامل
10.معرفی اعضا هیئت مدیره در صورت لزوم
مراحل ثبت شرکت توزیعی:
1. مراجعه به سامانه آیمد و ثبت نام شرکت توزیعی تجهیزات پزشکی مطابق عکس زیر:
2. وارد کردن یوزر و پسورد ثبت نامی از مرحله قبل مطابق عکس زیر:
3. بعد از وارد کردن یوزر و پسورد از قسمت احراز صلاحیت عمومی اقدام به ثبت اطلاعات و بارگذاری مدارک مربوطه نمایید.
4. بعد از بارگذاری مدارک بارگذاری شده پرونده به معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان مربوطه ارجاع می شود.
مراحل ثبت شرکت وارداتی :
1.ورود به سایت تیتک و ثبت نام اشخاص حقیقی و حقوقی مطابق عکس زیر:
2. بعد از ثبت نام اشخاص حقیقی و حقوقی با یوزر و پسورد ثبت نامی وارد کارتابل شرکت وارداتی شده و مدارک مورد نیاز را بارگذاری کنید.آموزش کاملتر شرکت وارداتی در آموزشهای قبلی ما در قسمت مقالات قرار گرفته است.
در صورتی که قصد توزیع کالاهای دیگری غیر از محصولات وارداتی خود را دارید و نیاز به اخذ مجوز دارید از طریق شماره 09374955947 با ما در ارتباط باشید.