اخذ کارت بازرگانی شرکت تجهیزات پزشکی

کارت بازرگانی مجوزی است که دارنده ی آن، اعم از شخص حقیقی و حقوقی ،میتواند اقدام به تجارت در عرصه واردات و صادرات کالا نماید.

برای اخذ کارت بازرگانی شرکت تجهیزات پزشکی ابتدا باید در سامانه جامع تجارت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری شوید. جهت ثبت درخواست در ابتدا به سایت https://iccima.ir/ مراجعه کرده و بر روی گزینه سامانه هوشمند کارت بازرگانی کلیک نمایید.

کارت بازرگانی حقیقی نقش << کاربرحقیقی>> و کارت بازرگانی حقوقی نقش << کاربر حقوقی >> را انتخاب کنید.

در صورت داشتن نمایندگی پایه حقیقی یا حقوقی، امکان ثبت درخواستهای مرتبط باکارت بازرگانی برای نماینده نیز امکان پذیر است.
پیش شرط درخواست صدور و تمدید کارت بازرگانی داشتن پرونده مالیاتی می باشد. جهت اخذ کارت بازرگانی دارا بودن پرونده مالیاتی با تأیید مرحله 45 و نوع اتحادیه بازرگانان الزامی می باشد، برای ثبت پرونده مالیاتی باید به سازمان امور مالیاتی به آدرس tax.gov.ir مراجعه نمایید.

هنگام ثبت درخواست صدور یا تمدید در سامانه جامع تجارت باید فرآیند باز در اتاق بازرگانی نداشته باشید درغیر این صورت با پیغام زیر مواجه می شوید و برای تعیین تکلیف نمودن درخواست ثبت شده در وبسایت اتاق بازرگانی باید به اتاق بازرگانی مراجعه نمایید.

تعهدنامه کارت بازرگانی:

پس از انتخاب گزینه موردنظر صفحه تعهد نامه کارت بازرگانی نمایش داده می شود. در صورت موافقت با بندهای مندرج در تعهدنامه باید تیک مربوطه را فعال و بر روی گزینه بعد کلیک کنید.

مراحل بعدی اخذ کارت بازرگانی………

جهت دریافت آموزش کامل از طریق شماره 0937495947 با ما در ارتباط باشید.