سامانه ستاد جهت فروش تجهیزات پزشکی

مقدمه:

شرکتهای تجهیزات پزشکی در صورتی که بخواهند محصولات خود را به مراکز درمانی و بیمارستانی از طریق سامانه ستاد ایران عرضه نمایند نیاز است در سامانه ستاد ایران جهت فروش تجهیزات پزشکی ثبت نام نمایند و به تهیه توکن مخصوص سامانه اقدام نمایند.

با توجه به قوانین جدید در سال 1402 مراکز درمانی جهت خریدهای بالای 14 میلیون تومان باید از طریق سامانه ستاد سفارش خود را ثبت نمایند و شرکتهایی که کالاهای مورد نظر را دارند به نیاز مرکز درمانی پاسخ دهند.

 

جهت فعال سازی  و یا آموزش سامانه ستاد تدارکات الکترونیکی  از طریق شماره 09374955947 با ما در ارتباط باشید.

 

دریافت ایران کد برای محصولات پزشکی:

جهت دریافت ایران کد برای محصولات پزشکی وارد سایت ایران کد به نشانی https://mcs.irancode.ir/Account/Login  باید بشوید. اگر قبلا ثبت نامی برای شرکت خود انجام نداده اید ، از قسمت ایجاد درخواست عضویت جدید اقدام به ثبت نام کنید و برای محصولات خود ایران کد را دریافت نمایید.

 

مراحل ثبت نام در سامانه ستاد:

جهت ثبت نام در سامانه ستاد بر روی لینک https://www.setadiran.ir/setad/cms/home#  کلیک نمایید و سپس طبق عکس زیر بر روی ثبت نام تامین کننده/مناقصه گر/مزایده گر  کلیک کنید تا صفحه ثبت نامی برای شما باز شود.

 

در صفحه جدید باز شده مطابق عکس زیر اگر شرکت هستین گزینه حقوقی  و اگر شخصی هستین که مالیات به اسم شما پرداخت می شود گزینه حقیقی را انتخاب نمایید تا زیرمنوهای جدید برای شما باز شود.

در اینجا ما چون میخواهیم یک شرکت حقوقی را ثبت نماییم بر روی گزینه حقوقی کلیک می کنیم و اطلاعات مربوط به مدیر عامل به همراه شناسه ملی شرکت را وارد می کنیم.

 

بعد از طی کردن این مراحل شناسه کاربری و رمز عبور سامانه ستاد برای ما ثبت می شود که در مراحل ثبت سفارش و پیگیری های بعدی بهش نیاز داریم.

با وارد کردم نام کاربری و رمز عبور صفحه دسترسی ستاد برای شرکت به صورت عکس زیر برای شما باز می شود که بر روی جستجوی پیشرفته کلیک  کنید.

 

حال با زدن جستجوی پیشرفته صفحه زیر برای ما باز می شود که از قسمت شرح کلی نیاز، باید اسم دستگاه های مربوط به خود را بصورت تک تک سرچ بکنید تا نیاز مراکز درمانی برای ما نمایش داده شود.

 

جهت دریافت راهنمای کامل با ما در ارتباط باشید.