سامانه مکاتبات اداره کل تجهیزات پزشکی(چارگون)

مقدمه:

شرکتهای تجهیزات پزشکی برای مکاتبه کردن با اداره کل تجهیزات پزشکی برای کارهایی از قبیل ثبت نام کمپانی خارجی جدید در سامانه آیمد باید از طریق سامانه مکاتبات اداره کل تجهیزات پزشکی(چارگون) با اداره کل ارتباط بگیرند.

 

 سامانه چارگون:

با توجه به حجم بالای درخواست‌های مختلف مکاتباتی در اداره کل تجهیزات پزشکی و به جهت تسریع خدمات‌رسانی بهتر این سازمان به متقاضیان، طی تفاهم‌نامه‌ای که بین اداره کل تجهیزات پزشکی و شرکت چارگون منعقد شده است، تسهیل فرآیند مذکور در دستور کار قرار گرفته است. به همین دلیل، سیستم ثبت و گردش مکاتبات شرکت چارگون برای اداره کل تجهیزات پزشکی با امکان ثبت‌نام سازمان‌های فعال، ارائه شده است. این سیستم به سازمان‌ها اجازه می‌دهد که از طریق ثبت‌ نامه‌های خود در سیستم مکاتبات مبتنی بر وب، هر گونه مکاتبات خود با این سازمان را در اسرع وقت ثبت نمایند.

بر این اساس متقاضیان پس از تکمیل فرم ثبت نام و پرداخت هزینه حساب کاربری، با استفاده از نام کاربری و رمز عبور منحصربه‌فرد، می‌توانند از طریق سامانه مکاتبات الکترونیک اداره کل تجهیزات پزشکی، مستقیماً با مدیران سازمان مکاتبه نموده و روند رسیدگی به درخواست‌های خود را به صورت آنلاین مشاهده نمایند.

جهت استفاده از این سیستم و فعال شدن امکان ارسال نامه‌ها و مکاتبات با اداره کل تجهیزات پزشکی، ثبت‌نام در سیستم جهت دریافت نام کاربری و رمز عبور الزامی است. سازمان‌های متقاضای دریافت نام کاربری و رمز عبور سیستم مذکور می‌توانند نسبت به تکمیل فرم زیر و ثبت درخواست خود اقدام نمایند. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا پرسش سؤالات خود می‌توانید شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 با شماره تلفن ۸۴۲۰۳۳۶۰-۰۲۱ و یا ایمیل imed@chargoon.com تماس حاصل فرمایید.

 

 

مدارک لازم جهت ثبت نام در چارگون:

1_شرح خدمات و درج مشخصات شرکت
2_درج مشخصات مدیرعامل، رابط آموزشی و …
3_ پیش فاکتور – تأیید نهایی و پرداخت
بعد از ثبت نام و دریافت نام کاربری و پسورد می توانید از طریق چارگون با اداره کل تجهیزات پزشکی مکاتبه بفرمایید.