مقدمه:
با توجه به این که مهندسین پزشکی بعد از اخذ مدرک مسئول فنی نیاز به تایید صلاحیت از اداره کل را دارند لازم دانستیم در این مقالله راجب تایید صلاحیت اصناف و بیمارستانها روال کار را آموزش دهیم.
مدارک مورد نیاز جهت آپلود:
- کارت ملی
- صفحه اول شناسنامه
- گواهی سوءپیشینه
- فرم معرفی نامه از طرف شرکت بعنوان مسئول فنی
- گواهینامه مسئول فنی اخذ شده از انجمن صنفی تجهیزات پزشکی
- مدرک تحصیلی
مراحل انجام تایید صلاحیت:
1. ورود متقاضی به لینک ثبت نام مسئولین فنی از طریق ورود کاربران به سیستم یکپارچه مدیریت اطلاعات اداره کل تجهیزات در صفحه اصلی سایت اداره کل
2.مراجعه به آدرس https://import:imed.ir با استفاده از نام کاربری و رمز عبور و تکمیل فرم اطلاعات و الصاق مدارک درخواستی
3.بررسی فرم و مدارک توسط کارشناس ثبت توزیع کنندگان دانشگاه هر استان و ابلاغ به متقاضی جهت ارائه اصل مدارک پس از بررسی
4. اگر مدارک مورد تایید باشد تایید صلاحیت توسط کارشناس مسئول اداره کل تایید و در غیر این صورت جهت رفع نواقص به متقاضی ابلاغ می گردد.
5.پس از بررسی مدارک توسط کارشناس مسئول اداره کل و تایید توسط ایشان کد ملی کاربر در وب سایت اداره کل در زمان سرچ توسط شرکتها به نمایش در می آید .