تایید صلاحیت مسئول فنی شرکتهای توزیعی (پخش)

هدف:

هدف از این مقاله آشنایی مسئولین فنی  با روند تایید صلاحیت مدارک مسئول فنی توزیعی توسط دانشگاه های علوم پزشکی تجهیزات پزشکی می باشد.

 

مراحل تایید صلاحیت:

1. اخذ مدرک مسئول فنی :

برای اخذ مدرک مسئول فنی شرکتهای توزیعی فقط رشته مهندسی پزشکی با حداقل مقطع لیسانس  مجاز می باشد.فارغ التحصیلان مهندسی پزشکی برای اخذ مدرک مسئول فنی نیاز است به سایت انجمن صنفی تجهیزات پزشکی مراجعه کرده و دوره های مسئول فنی توزیعی را ثبت نام نمایند.

2. ثبت نام در سامانه آیمد:

پس از اخذ مدرک مسئول فنی و دریافت گواهینامه مسئول فنی لازم است کاربر به سامانه آیمد مراجعه کرده ( طبق تصویر زیر) و مراحل ثبت نام را انجام دهد:

 

بعد از مراجعه به سامانه imed-اداره کل تجهیزات پزشکی ، در صفحه جدید باز شده بر روی ثبت نام مسئول فنی کلیک کرده و گزینه ثبت نام مسئول فنی شرکتهای توزیع کننده را انتخاب می کنیم. در صفحه بعدی که مطابق عکس زیر است اطلاعات شخصی مربوط به مسئول فنی را وارد می کنیم و در اخر بر روی گزینه ثبت اطلاعات کلیک می کنیم. پس از انجام اینکار یوزر و پسورد دسترسی به سامانه آیمد به شما پیامک و ایمیل می شود.

 3. آپلود مدارک :

در این مرحله نیاز است در کارتابل مسئول فنی توزیعی که در مراحل قبل ثبت نامش را انجام دادیم مدارک زیر جهت بررسی الصاق شوند:

  • عکس آخرین مدرک تحصیلی
  • عکس گواهی مسئول فنی توزیعی
  • عکس گواهی سو پیشینه
  • عکس گواهی عدم اعتیاد
  • عکس کارت پایان خدمت (برای آقایان)
  • عکس فرم تعهد مسئول فنی
  • عکس معرفی نامه شرکت توزیعی
  • عکس کارت ملی پشت و رو
  • عکس شناسنامه

بعد از آپلود مدارک فوق درخواست بررسی مدارک را می زنیم تا درخواست توسط کارشناس معاونت غذا و دارو بررسی شود

4. بررسی،رفع نواقص، تایید صلاحیت:

در این مرحله درخواست شما بررسی می شود و در صورت ناقصی دسترسی شما مجدد برای ویرایش باز می شود تا مجدد نواقص را برطرف کنید و مجدد درخواست بررسی رو بزنید. در صورت تایید مدارک توسط کارشناس گزینه پرداخت هزینه برای شما در کنار درخواست ظاهر می شود که مبلغ مورد نظر را باید به حساب معاونت غذا و دارو واریز بفرمایید و تایید صلاحیت شما انجام شود.

 

ثبت شرکت خود را به بسپارید تا در کوتاه ترین زمان ممکن این کار انجام شود

 

 

 

 

 

5 دیدگاه

  1. مریم احمدی

    سلام و خداقوت
    ممنون همه چی کامل و بادقت 🙏🌺🙏‌
    موفق باشید

  2. مریم احمدی

    سلام و خداقوت
    ممنون همه چی کامل و بادقت 🙏🌺🙏‌
    موفق باشید
    سپاس فراوان

  3. غزل

    چه قدر طول میکشه درخواست احراز صلاحیت تایید بشه؟ برای من از دیروز صبح رو یه مرحله مونده

  4. goodname

    اگر بعد از یک هفته درخواست شما بررسی نشد با معاونت غذا و دارویی که به محل سکونتتون نزدیکتره تماس بگیرید (درخواستهای تایید صلاحیت بر حسب محل سکونت متقاضی به نزدیکترین دانشگاه علوم پزشکی ارجاع داده میشه) و موضوع رو بهشون بگین که چک بکنن.

  5. goodname

    ممنون بزرگوار

نظرات بسته شده اند.